3 lut 2013

Nominacja do "LBA"

           Nominacja do "LBA" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (informujesz ich pod najnowszym postem, nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań.


Za nominację dziękuje Viviene

1. Co robisz w wolnym czasie? 
Czytam, projektuję, maluję, rysuję, piszę, słucham muzyki (to powinno być chyba na pierwszym miejscu bo słuchawki mi chyba niedługo przyrosną do uszu :P), wyszywam, przeglądam blogi, przebywam w wesołej krainie mojej dziwnej czasami chorej wyobraźni... różnie zależnie od nastroju.


2. Jaką książkę przeczytałeś/łaś ostatnio? 
Pan Lodowego Ogrodu (świetna polecam)


3. Twój najlepszy film. 
Nie potrafię wskazać jednego filmu. Może Władca Pierścieni, może Underworld. Nie wiem. 
Jednakże jeśli zapyta się mnie o ulubiony serial to bez chwili zastanowienia odpowiem:
"Czysta krew".


4. Jak rozpoczęła się Twoja historia z blogowaniem? 

Czytanie blogów i masa książek, jak chyba u przeważającej większości :)



5. Jakiego sprzętu (komputer, laptop, tablet) używasz do pisania postów na blogu? 
Laptoppo, aczkolwiek dużo piszę w swoim magicznym czerwonym zeszyciku, którego NIKT nie ma prawa dotykać (nawet się z nim nie rozstaję, zawsze jest ze mną gdziekolwiek bym nie poszła :P).


6. Czym jest dla Ciebie – SPAM?
„Cześć fajna nn, wpadnij do mnie” 
 - Człowieka po raz pierwszy „spotykam” na swoim blogu, na bank nie przeczytał tej „fajnej/świetnej/cudownej nn” i od razu mam go dość. Od czego jest SPAM/Powiadomienia? Od razu dużo przyjemniej czyta się blogi, których właściciele mają trochę kultury żeby zorientować się czy potencjalny czytelnik ma smamownik.


7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? I dlaczego? 
Jesień. To dość deszczowy okres, a ja uwielbiam kiedy pada, kiedy gałęzie drzew obijają się o bok domu, a oślepiające pioruny walą z taką mocą, że aż ciary mnie przechodzą. Wtedy biorę kubek gorącego kakao z chili otwieram wspomniany wcześniej czerwony kajecik i... no wiecie.


8. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj czekolady? 
Zasada nr1: „Dobra czekolada nie jest zła.” :P
Ten narkotyk najchętniej przyjmuję w czystej mlecznej postaci.


9. Czym według Ciebie jest szczęście?
Kiedy nie martwię się o jutro.


10. Jakie jest najsilniejsze uczucie na ziemi?
Wszyscy mówią, że miłość. Mój sposób bycia każe mi wymienić cokolwiek innego niż to konkretnie, ale chyba nie mogę tego zrobić. Myślę, że najsilniejsza jest miłość matki do dziecka. Sama tego do końca nie rozumiem bo matką nie jestem, dzieci też mnie jakoś specjalnie nie interesują, ale mam oczy i widzę. Po prostu to widzę.



11. Twoja ulubiona postać fikcyjna (wampir, wilkołak, upadły, mag). Uzasadnij dlaczego.
Wampir.
Ta postać jest romantyczna, indywidualna, jest ponad wszelkimi obowiązującymi zasadami, żyje wiecznie, ale ma też w sobie tragiczny, mroczny pierwiastek.



MOJE PYTANIA:
1. Coś czego nigdy byś nie oddał/a albo podzielił/a się.
2. Jakie jest twoje pierwsze wspomnienie z dzieciństwa?
3. Marzenie nr1?
4. Jak wygląda u Ciebie pisanie nowego posta na bloga?
5. Ostatnio słuchana przez Ciebie piosenka i czytana książka to:
6. Co cię przeraża i dlaczego?
7. Czego nie znosisz u innych blogerów?
8. Czy masz jakieś swoje dziwactwa/dziwne przyzwyczajenia?
9. Ulubione jedzonko?
10. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś.
11.Ulubiona bajka z dzieciństwa?


Złamię zasadę nominuję tylko siedem osób :)


To już druga tego typu nominacja w mojej "karierze" :) Uważam, że ten rodzaj łańcuszka to całkiem fajna zabawa.
Nie wiem jak u Was, ale ja mam niezłe urwanie głowy. Ten wpis napisałam już kilka dni wcześniej, ale... no cóż już wspomniałam co :) Nowy rozdział w przeciągi dwóch tygodni. Chcę jakoś zamknąć pierwszą poznawczą(?) część opowiadania i biorę się powolutku za (mam nadzieję) bardziej udaną część II.
Pozdrawiam i buziakuję :)


Nie mogłam się pofszzzzczymać żeby nie dodać tego malutkiego tygrysiorka :P Tak tą mordką sobie dziamdzia :D
Fajne to to nie?


9 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję bardzo ;* Niezmiernie mi miło, że pamiętałaś o kimś taki jak ja :D
    A kociak słoooodziusi ^^ Uwielbiam kotki. Nawet w swoim nazwisku mam coś "kociego" :D
    Pozdrawiaaam i buziakuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę się pogubiłam w tym wszystkim, gdyż miałam twój stary link, a bardzooo długo mnie tu nie było. Ale powoli nadrabiam zaległości ;) Możesz mnie pamiętać z blogu; http://bella-swan-historia-menu.blog.onet.pl , lecz to już tzw. przeszłość. Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga; http://mirror-of--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za powiadomienie, ale takie sprawy do SPAM/Powiadomienia proszę na przyszłość.

      Usuń
  3. Ojojoj ale remont :D
    Śliczny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale co?
      Oj ludzie, ludzie... Znowu zalatuje smamem :/

      Usuń

Statystyka

Obserwatorzy